Montag, 9. September 2013

Malowanie kuchni zakończone .../ Streichen in der Küche beendet...


Czyste ,białe ściany mam teraz w kuchni.Niektóre miejsca wyglądały już nieświeżo,więc chwyciłam za pędzel i ... trzy dni malowałam .przy okazji wyczyściłam wszystkie półki i półeczki i zmieniłam dekorację.
Niedlugo pokażę więcej :o)

~o~


Strahlend weiße Wände habe ich jetzt.Frische Farbe war ziemlich nötig. In der Küche,hatte schon einige Stellen die ausgebessert werden wollten.
Drei tage habe ich gebraucht... aber jetzt bin ich glücklich.
Bald zeige ich mehr


2 Kommentare:

  1. Widzę,że dostałaś chęć do upiększania swoich kątów , ważne, bo jesień nas nie rozpieszcza , na razie jest deszczowo i bez słońca , a ściany białe rozjaśni mieszkanie , życzę Ci wytrwania i dalszej działalności w tym kierunku , pa..pa.. Mama

    AntwortenLöschen
  2. Widzę,że dostałaś chęć do upiększania swoich kątów , ważne, bo jesień nas nie rozpieszcza , na razie jest deszczowo i bez słońca , a ściany białe rozjaśni mieszkanie , życzę Ci wytrwania i dalszej działalności w tym kierunku , pa..pa.. Mama

    AntwortenLöschen