Mittwoch, 26. Februar 2014

Czuję wiosnę a wy? /Ich spüre den Frühling und Ihr?


















5 Kommentare:

  1. Ja też - od razu kiedy tu zajrzałam :) Dzięki :)

    AntwortenLöschen
  2. Bei Dir ist ja schon richtig Ostern. Eine wunderschöne, bunte Vielfalt hast Du da geschaffen. Die alten Puppenküchen gefallen mir auch sehr gut.
    Grüße von Marie

    AntwortenLöschen
  3. Będąc tu, wiosnę widać na każdym kroku. Wspaniałe sielskie dekoracje - mebelki wyglądają cudnie - pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  4. Süße Hasen. Muss mich auch mal dran trauen welche zu filzen.

    Lg steffi

    AntwortenLöschen
  5. W tym roku to wszyscy ją o miesiąc wcześniej.
    Cudowne to mebelki rodem z PRLu (chociaż tej epoki nie chciałabym w ogóle pamiętać).
    Ciekawa jestem skąd je zdobyłaś?
    Zajączki jak co roku przecudowne.
    Kociaki obłędne bo przypominają mi mojego pierwszego Miau- Miśka.
    Pozdrawiam.

    AntwortenLöschen